Ληστεία Λεωφόρου

Η “ΙΕΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ” της Λεωφόρου, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ αγωνιστές, ΟΧΙ μοιρολογίστρες…

Όποιος θέλει να σταματήσει την "ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ", κάνει πράξεις: αλλιώς, είναι συνένοχος του εγκλήματος και παρασύρει τον κόσμο του Παναθηναϊκού, στην αδιαφορία και την απραξία

Έχει καταντήσει πολύ ενοχλητική, η όλη κατάσταση: διάφοροι “ανακαλύπτουν” ΤΩΡΑ, ότι για τους υπόλοιπους μεγάλους συλλόγους της χώρας, η Πολιτεία “τα δίνει όλα”, ώστε να παραμείνουν στην ιστορική τους έδρα, ενώ για τον Παναθηναϊκό, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ, απαγορεύουν ακόμη και στον Ερασιτέχνη, το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, να παραμείνει στον ιστορικό του χώρο, αυτόν που δίνει ταυτότητα στον σύλλογο και λόγο συγκίνησης στα εκατομμύρια των φιλάθλων του.

Και αναρωτιέται, εύλογα, ο παρατηρητής: όλοι αυτοί, που, εσχάτως, γράφουν διάφορα, δήθεν “αναδεικνύοντας” τις “σκοτεινές πλευρές” του γηπεδικού ζητήματος, τόσον καιρό, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ;
Τι ακριβώς εξυπηρετεί, η ΔΗΘΕΝ διαπίστωση των δεινών που επισωρεύει στον Παναθηναϊκό, η απώλεια της Λεωφόρου, ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΤΩΝ;

Λυπάμαι, αλλά δεν πείθομαι καθόλου, από τους ΠΟΛΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥΣ “κλαυθμούς και οδυρμούς”, όλων αυτών. Και τείνω, περισσότερο, στην ερμηνεία, ότι ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΡΟΛΟ, έναν ρόλο, που τούς έχει ανατεθεί, εδώ και χρόνια, από τους “εγκεφάλους” της “ληστείας της Λεωφόρου”: ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ “ΛΗΣΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ”, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ, ΒΛΕΠΕΤΕ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ “ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ”. ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ “ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ” ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ “ΛΗΣΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ”, ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΙΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΜΙΑΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ, ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ…

Back to top button