Ληστεία Λεωφόρου

ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΝΕΟΥ, από εκτός ελέγχου “οπαδική βία”, αλλά το πολιτικό σύστημα ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΠΑΡΑΝΟΪΚΑ, να στείλει τους ανήλικους αθλητές και αθλήτριες του Παναθηναϊκού, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

Ο αγώνας μας, για να μην δημιουργηθεί μία "διαρκής πυριτιδαποθήκη βίας" στην περιοχή Βοτανικού/Ρέντη συνεχίζεται - και θα συνεχιστεί, μέχρι να αποτραπεί η "αδιανόητη συγκατοίκηση" Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού

ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ – ΚΑΘΕ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΚΑΙ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ, ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ, ΤΩΡΑ!

Δυστυχώς, χθες το βράδυ, στην Καλλιθέα, η χώρα βίωσε ακόμη ένα δολοφονικό χτύπημα, σε έναν ανήλικο, σε έναν 17χρονο συμπατριώτη μας, που έχασε την ζωή του, από τα χέρια υποστηρικτών άλλης ομάδας.

ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ, ΚΑΠΟΙΟΣ, ΛΟΙΠΟΝ: ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΊ ΑΜΕΣΑ, Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ “ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΠΥΡΙΤΙΔΑΠΟΘΗΚΗΣ ΒΙΑΣ”, ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΗΝ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ), ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, ΣΕ “ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΒΟΛΗΣ” ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ/ΡΕΝΤΗ;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, ΓΙΑ ΟΣΑ – ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ – ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΤΗΣ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΤΗΝ “ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΔΡΑ” ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ; ΕΜΕΙΣ, ΘΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ “ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ”…), ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ. ΤΩΡΑ!

Back to top button